17. mai 2020

I år blir det en annen 17. mai feiring enn tidligere år. Smittevernanbefalinger som er gitt av regjeringen anbefaler ikke store samlinger av mennesker i disse koronatider. Det blir derfor ikke noe arrangement i regi av Holumskogen skole.

Styret har besluttet at vi i år som tidligere år skal få besøk av Søndre Nittedal Veterankorps på morgningen 17. mai, men ikke så tidlig som vanlig 🙂
Søndre Nittedal Veterankorps vil gå rundt i vårt nærmiljø og spille små konserter fra ca kl 09:00. Vi vet ikke hvor, men håper alle vil nyte litt korpsmusikk og at dette vil bidra til å sette oss i nasjonaldags stemning.

17. mai komitéen og FAU på Holumskogen Skole vil bidra til god feststemning og opplyser at Veterankorpset og Søndre Nittedal skolekorps vil spille noen steder i vårt nærområde. De vet ikke når eller hvor, da det ikke er ønskelig med store samlinger av mennesker der hvor korpset er, men de oppfordrer alle til å nyte korpsmusikk fra husene sine, med norske flagg og hurra-rop!

Styret ønsker alle en annerledes, men trygg og flott 17. mai.