Her kommer viktig informasjon til beboerne

Informasjonssak – Besøk fra Lekeplasskontrollen

Den 17. september 2024 gjennomførte Lekeplasskontrollen en årlig inspeksjon av våre 8 lekeplasser i Holum Skog. Inspeksjonen ble utført av en sertifisert inspektør fra S2P, som sikrer at gjennomgangen er utført etter de gjeldende sikkerhetsstandardene.

Sammendrag av resultatene:

- Totalt ble 15 apparater kontrollert og avvikene som ble avdekket fordelt som følger:

- A (Fare for barnets liv): 8 avvik

- B (Fare for livsvarig skade): 22 avvik

- C (Mindre alvorlige skader): 17 avvik

- D (Avvik uten sikkerhetsrisiko): 1 avvik

Disse avvikene omfatter blant annet hektefare, manglende bakkeklaring, råteskader, samt støtflater som ikke oppfyller kravene til fallhøyder.

Veien videre – Samarbeid med tunene

For å sikre at utbedringsarbeidet skjer på best mulig måte, vil styret i velforeningen kontakte representanter fra de ulike tunene for å finne frem til en felles løsning. Vi ønsker å inkludere dere beboere i hvordan vi best kan håndtere og prioritere opprettingen av avvikene. Sammen med dere vil vi lage en plan for hvordan vi kan løse utfordringene på hver lekeplass, i tråd med inspeksjonens anbefalinger.

Takk for samarbeidet, og vi ser frem til å jobbe sammen med dere for å gjøre lekeplassene våre trygge og sikre for alle barn i Holum Skog.

Styret

Sluttbefaring NOKAB

I forbindelse med arbeidet som NOKAB har gjennomført før sommeren med legging av ny fiber i tun og turveier, skal det nå avtales en sluttbefaring. Arbeidet skal være fullført, og området skal være satt tilbake i samme eller bedre stand enn før.

Vi ber dere vennligst om å gi oss tilbakemelding dersom det er noe dere mener ikke er tilfredsstillende utført, eller hvis dere har andre kommentarer til arbeidet som er gjort. Tilbakemeldinger kan sendes til styret@holumskogvelforening.no, snarest og senest innen 31.08.2024

Takk for samarbeidet.

Styret

Faktura for medlemsavgift for 2024 samt faktura for vintervedlikehold for sesongen 2024/2025 nå er sendt ut. Vi ber om at disse blir betalt innen forfall (slutten av August) for å sikre at vi kan opprettholde våre tjenester og vedlikehold av fellesområdene på best mulig måte. Dette er sendt ut på e-post der vi har det og i papirformat i...

Lag din egen hjemmeside gratis!